06 / Inktober aneb za každou značkou stojí lidé
Inktober na téma GHOST / DUCH
Na téma duch jsem dlooouho přemýšel, co udělat. A napadlo mě to.
Za každou firemní identitou (značkou) jsou lidé. A podle toho, jací lidé tu značku vedou, podle toho ji vnímáme. A proto jsou některé značky extrémně úspěšné. Jiné to ovšem tlačí na sílu a ne a ne se prosadit nebo získat kladnou zpětnou vazbu. Takže si pamatuj. Motivuj lidi v týmu pozitivně, nenásilně. Loajalita (firemní duch) je ve firemní kultuře jeden ze stavebních pilířů úspěšné značky.
Příklad za všechny: Nedávno jsme byli na polední menu a číšník, když jsme odcházeli, tak řekl: Přeji vám pánové krásný den. A řekl to spontánně, nenuceně, přátelsky. To bylo úplně dokonalé završení chutného poledního menu. To si zapamatuješ. A příště tam příjdeš znovu a rád.
#inktober #firemniidentita