200 slov o tom, jak vám rohlík ochrání investici do značky

200-slov-registrace-znacky

Jak vám rohlík může zachránit značku?

Ve třetím díle v podcastu BrandHunters si kluci Jakub Kantor a Pavel Cahlík pozvali experta v oblasti ochrany ochranné známky Jindru Šulcovou.

Tohle je téma, které by měl slyšet každý grafik, kreativec a každý, kdo někdy zakládal nějakou značku. Ochrana značky je v businessu totiž sakra důležitá.

Ale na českém písečku ještě stále vlažné téma.

Via Giphy

Zaplať si profíka na registraci ochranné známky nebo tomu věnuj kus svého života!

Když Jindra Šulcová mluvila o celém procesu registrace ochranné známky, vzpomněl jsem si, když jsem registroval známky já. Tím, že jsem neměl tolik zkušeností, musel jsem se do toho dost ponořit. Investovat spoustu svého času přípravě přihlášky a celé registraci. A pak se modlíš, jestli ti to někdo nezpřipomínkuje např. kvůli špatné vstupní rešerši a tím poslat celou registraci do kytek. I se vstupníma poplatkama.

A pak mě to napadlo.

Ten podcast je úžasný od začátku do konce. Stojí za to si ho poslechnout celý. Ale to nejdůležitější ti prozradím už teď. Napadla mě totiž parafráze s rohlíkem.

Rohlík ti může totiž zachránit značku. To je cca denní cena ochrany značky. Jeden rohlík denně zaplatíte po dobu 10 let, aby vám ochránil značku. Když se zamyslím, v jakýc částkách obvykle bývají spory o značku, tak je to fakt směšná cena.  

Via Giphy

A i kdyby to byly dva nebo tři rohlíky denně, tak se pořád bavíme o tom, že ti ji hlídá profík. To stojí za to! Značka totiž tvoří 45% hodnoty vaší firmy, říká Jindra Šulcová. Jak chráníš svou značku ty? 

0 %
hodnoty vaší firmy

Apple Podcast

Podcast můžes poslouchat i na Apple Podcast

Spotify

Brandhunters najdeš i na Spotify

Pokud se vám tento článek líbil, nebo byl pro vás přínosem, sdílejte ho ostatním. Budu rád. Díky moc!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Autor článku

Mára Vlček

tvůrce firemních identit

Grafikou se živím od roku 2007. Posledních 8 let výhradně tvorbou firemních identit. Pomáhám firmám s propagací. Aplikuji dlouholeté zkušenosti z výroby reklamy a tisku do komplexní propagace. Navrhuji loga a veškeré další grafické výstupy s tím spojené.