Přeskočit na obsah

Tvůrce firemních značek

  • O mně
  • Blog
  • Klienti
  • Proč mě?
  • Strategie
  • Rozhovory
  • Kontakt
  • O mně
  • Blog
  • Klienti
  • Proč mě?
  • Strategie
  • Rozhovory
  • Kontakt

200 slov o tom, jak vám rohlík ochrání investici do značky

19. 10. 2021 1:37

Jak rohlík může chránit značku? Asi si říkáš, co to je za blbost. Ale nemyslím to doslovně. Dočteš se to v tomto krátkém článku. Je

Číst více »

200 slov, jak jsem zachránil logo

13. 3. 2021 16:09

Potřebuji přes víkend udělat logo, ozvalo se v telefonu V létě se mi ozvala paní, že potřebuje během víkendu udělat logo. Udělat za víkend logo

Číst více »

200 slov o doménách s koncovkou .EU. Ano nebo ne?

22. 9. 2020 16:38

První registrace těchto domén byla spuštěna v roce 2006. Možná se to zdálo, jako super nápad, sjednotit i koncovky domén pod EU. Ovšem Googlu a

Číst více »
Přijmeš lepší zážitek z mého webu?
Používám soubory cookies, aby tvůj zážitek z procházení mého webu byl co nejlepší. Pokud souhlasíš, uložím si o tobě nějaké údaje s jedinečným ID. Bez tvého souhlasu některé funkce webu nebudou fungovat, a kdo by chtěl zmeškat to nejlepší, že ano?
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}