3 klíčové
vlastnosti,
jak tvořím

Přidám hodnotu vaší značce.
Už při první schůzce.

1) Zjednoduším vám značku

Je to jako nakřivo pověšený obrázek na zdi. Prostě jdete a narovnáte ho.

Já takto narovnávám grafický vizuál ve firmách. Některé změny jdou aplikovat hned po první schůzce. Nad jinými je dobré si sednout, určit si prority a promyslet je více do hloubky.

Proto říkám, že přidám hodnotu vaší značce už při první schůzce.

Frame 225

Moje role: vizuál napříč značkou zjednodušit a ukotvit do brand manuálu.

Frame 225
Moje role: nastavit grafickou linku pro dlouhodobé kampaně, abychom propsali symboly značky lidem do podvědomí.

2) Přemýšlím dlouhodobě

Je až neuvěřitelné, kolik firem si myslí, že MUSÍ být neustále super kreativní. Většinou tahle přehnaná kreativita a lidová tvořivost značce škodí.
Proto přemýšlejte vždy dlouhodobě. A proto i já hledám dlouhodobé spolupráce.

Dává mi to smysl.

3) Zážitek

Víte, že #emocevyhravaji? Přesně tohle stále ukazuji na svých přednáškách.
Proto se pojďme nejprve společně podívat na to, jak emoce fungují v lidském mozku. A jak s nimi pracovat, abychom posílili značku a vytvořili v lidech silnou asociaci na vaší značku pomocí symbolů.

Známé značky si pamatuješ díky emocím, které s nimi máš spojené.

Frame 225

Moje role: najít pozitivní symboly značky a propsat je do vizuálu, aby fungovaly dlouhodobě. A dostat je tak do rychlé asociace vašich zákazníků.

Co o mě říkají klienti?

Začít můžeme přednáškou u vás ve firmě.

Předávám dál své návody, jak jednoduše rozklíčovat emoce vaší značky.
A vysvětluji, proč #emocevyhravaji.



Offline přednášky mě baví. Osobní setkání jsou nejlepší.

Jaké používám nástroje?

Jako grafický designér si neumím tvorbu bez profesionálních nástrojů představit.

Brandcloud
pomáhá udržet
značku konzistentní
odkudkoliv

Pokud to se svou značkou myslíte vážně,
online brand manuál je už dneska povinností.

Pomáhá dlouhodobě udržet vaši značku konzistentní
díky snadnému přístupu odkudkoliv.

Mým úkolem je získat pozornost vašich klientů. Dlouhodobě.