Proč vybrat mě?
Už při první schůzce.
Proč vybrat mě?
Přidám hodnotu vaší značce.
Už při první schůzce.
Férová komunikace
s klienty
“Korporátní svět mě kdysi naučil nebát se ředitele. Všichni kolem něj chodili po špičkách. Ale jejich komunikace s ním pak byla o to horší. Po špičkách nechodím. Chválím dobré nápady a taky nahlas řeknu, když si o něčem myslím, že tady cesta nevede a proč.”
Analyzuji
a hledám souvislosti
“Analýzy mi dávájí důležitá data. Souvislosti zase pochopení širšího kontextu. Tohle je zásadní věc, čím se odlišuji od běžných designérů.”
Neustále (se) vzdělávám
“V tomto oboru se nejde nevzdělávat. Kdybych to neudělal, asi bych se sekl v roce 2008 a dál zůstal jen lepičem reklamních polepů. Neustále proto rozšiřuji obzor svých znalostí v oblasti marketingu, grafiky a psychologie.
Ale nevzdělávám jen sebe. Vzdělávám klienty a taky tvůrce z oboru.”
Foto z přednášky na téma Přístupnost na webu i ve firemní identitě pro freelancery ve Frýdku-Místku.
3 pilíře úspěšné spolupráce
Termíny, konzultace, systém
Konzultace
Vždy je důležité, jaký máte rozpočet na změnu nebo tvorbu vaší značky. A nevyplýtvat ho na jedné věci. Proto nejprve vše s klienty konzultuji.
Priorita dodržet termín
Stálo mě to dost nervů a pár klientů, než jsem pochopil, že stanovit si pevné termíny a taky je dodržet je pevným základem důvěry.
Tvorba a proces
Email je pro mě základ komunikace. Ze schůzek a meetingů vždy posílám rekapitulace. Usnadní to pak práci mě i vám.
Reference
Co o mě říkají klienti?
Marketingem se živím od roku 2007.
Z toho posledních 8 let výhradně tvorbou firemních identit.
Už při první schůzce přidám
hodnotu vaší značce.