Momentálně pracuji na definici grafické strategie značky. Vše s ohledem na přístupnost a symbolovou rovinu podle behaviorální psychologie.
Cestovní kancelář
Travel America
Kompletní rebranding společnosti, od tvorby loga, propagačních tiskovin až po web. Později také vytvoření vizuální identity subbrandů Motorky v Americe a Karavany v Americe.
Město
Havířov
Pro město Havířov jsem společně s Michalem Birkášem vytvořili vzhled autobusů veřejné dopravy. Firemní identita se promítá do veřejného prostoru a modré autobusy se stanou symbolem města.
automobilka
Hyundai
Příprava a vektorizace policejních polepů pro vozy Hyundai ix35.
E-shop
Vybavení pro úklid
V rámci posílení podvědomí o eshopu jsem stál u zrodu roční kampaně pro sociální sítě. Částečné omlazení vizuální identity a nastavení nových prvků v komunikaci.
Čemat
Bohumín
Rebranding propagačních materiálů a nastavení nové komunikační linky.
Národní divadlo
Moravskoslezské
Pro divadelní ateliér jsem vytvořil logo a společně s ním každoročně propagační brožury v duchu firemní identity NDM. Další projekt pro divadlo byla tvorba loga pro mecenášský klub.
Řeznictví
u Bobra
Pro Bobra jsem tvořil obalový design. Návrh boxu pro sušené salámy. Etikety na produkty a návrh a realizaci polepu prodejny.
Kultura
Frýdek-Místek
Tvorba loga a vizuálního stylu pro Umělecký inkubátor. Plakáty pro kulturní akce a vizuál pro filmový festival.
restaurace
49
V roce 2015 jsem tvořil kompletní vizuální identitu této restaurace. Tvorba loga, návrhy tiskovin, jídelních lístků a návrh prvního webu.