Konzultace značky Boutique Gurmán

Firemní setkání ohledně značky

💛💜 Před pár dny jsem měl přednášku. Soukromou pro vemena.cz v salónku Knihovny FM.

Volal mi Marek Svačinka a říkal, že vidí, že se věnuju těm identitám, jestli bych jim pomohl v tom, jak uchopit rebranding společnosti. 

Setkali jsme se s jeho realizačním týmem a partnery a téměř 2 hodiny jsme řešili marketing a značku. 

Říká se, že máme být autentičtí a jelikož jedinou fotku z prezentace blejsknul Dominik Drmela, tak ji zde dávám, ať je to víc fresh a bez makeupu 🙂  Díky za ni!

První fáze přednáška o behaviorální psychologii

👀Ukázal jsem jim, jak myslet symbolově v marketingu, co je behaviorální psychologie a co má na nás vliv při rozhodování. A proč je důležité hledat symboly značky a pracovat s nimi.

Druhá fáze

Břetislav Slivka se zúčastnil konzultací taky. Právě on dal výraznou tvář ostravským prodejnám Boutique Gurmán | Zdroj: vemena.cz

V druhé fázi přednášky jsem rozebral jejich stávající značku a propagaci. Ukázal jsem jim, jaké věci prioritně zlepšit na webu, jak komunikují na sítích a kde by mohli udělat krok dopředu. A že je potřeba chytit to i po grafické stránce a stanovit si jednotící prvky. Zde jsme zjistili, že špatně definovaný logomanuál na začátku může ve značce způsobit celkem paseku a její výklad si může každý definovat po svém. 

Dvě rady pro firmy a grafické designéry

🔥 Definujte logomanuál co nejpřesněji, ať vás z toho pak nebolí hlava.
🔥 Druhá rada: překlopte své brandmanuály do online verze. Neustále je aktualizujte. A mějte je přístupné. PDF je mrtvé! Využít můžete např. české služby
Brandcloud.pro.

Když řešíte důležité rozhodnutí značky

Tohle je jedna fáze, když řešíte důležité rozhodnutí značky. Ta jednodušší. Říct si co a jak, kde a proč.

👉Druhá fáze je připravit na to tým a vrhnout se do práce. Vypadá to jednoduše, ale z vlastní zkušenosti vím, že to sranda není a tady mi Mára řekl, že potřeboval ten vstupní impuls, pohled z vnější někoho, kdo tomu rozumí a zároveň se na to dívá nezaujatě.

Díky moc za projevenou důvěru. A držím pěsti pro vítězství!

Marek Svačinka, spolumajitel Boutique Gurmán

Boutique Gurmán

Historie firmy se začala psát v roce 2007. Začali s prodejem holandských sýrů a posléze i s dovozem. Postupem času vybudovali vlastní frančízu s názvem Boutique Gurmán. Nyní mají v České republice 16 prodejen a stále se rozrůstají.

Zdroj: vemena.cz