Má cesta od výroby reklamy k tvorbě značek

Marketingem se živím 13 let. Z toho posledních 8 výhradně tvorbou
firemních identit.

2007
Zásadní zlom v kariéře
Práce v reklamním oddělení firmy Kimex - zábavní technika mi poskytla základy pro to, co dnes dělám a proč věci vidím v širším kontextu. Největší zkušenosti jsem čerpal při účasti na světových veletrzích v Praze,  Varšavě nebo Las Vegas.
2010
Na vlastní pěst
Založil jsem grafické studio Maara.cz. Za 5 let jsem získal přes 200 klientů, od malých živnostníků, až po organizace jako je Národní divadlo Moravskoslezské, Hyundai nebo KulturaFM ve Frýdku-Místku.
2016
Cenné zkušenosti
Kreativní producent MamiArt s.r.o. - největším přínosem této roční stáže pro mě byly manažerské zkušenosti chodu firmy a realizace komunikačních kampaní v oblasti odpadového hospodářství.
2017 - současnost
Na začátku je nápad
V květnu 2017 jsme založili s Jardou Majerem značku Napadlo. Našimi klienty jsou firmy ze všech koutů České republiky. Zaměřujeme se na firemní identitu a online propagaci.

2007

Zásadní zlom
v kariéře

Práce v reklamním oddělení firmy Kimex mi poskytla základy pro to, co dnes dělám a proč věci vidím v širším kontextu. Největší zkušenosti jsem čerpal při účasti na světových veletrzích zábavní a výherní techniky
v Praze,  Varšavě nebo Las Vegas.

2010

Na vlastní pěst

Založil jsem grafické studio Maara.cz. Za 5 let jsem získal přes 200 klientů, od malých živnostníků, až po firmy a organizace jako je Národní divadlo Moravskoslezské, Hyundai nebo KulturaFM ve Frýdku-Místku.

2016

Cenné zkušenosti

Jako kreativní producent jsem
se stal součástí týmu reklamního studia MamiArt. Největším přínosem této roční stáže pro mě byly manažerské zkušenosti chodu firmy a realizace komunikačních kampaní v oblasti odpadového hospodářství.

2017 - současnosti

Na začátku
je nápad

V květnu 2017 jsme založili s Jardou Majerem značku Napadlo. Našimi klienty jsou firmy ze všech koutů České republiky. Zaměřujeme se na firemní identitu a online propagaci.

marekvlcek-branding-firemni-identity-grafika-marketing-behavioralni-marketing
Proč vybrat mě?

Jednám fér a nehledám výmluvy. Při tvorbě se na věci dívám z více úhlů.

Klienti, pro které jsem tvořil