Má cesta od výroby reklamy k tvorbě firemních značek

Marketingem se živím 13 let. Z toho posledních 8 výhradně tvorbou
firemních identit.

Marek Vlček branding tvorba loga a firemních identit

Grafika a počítače

Od dětství jsem rád kreslil a zároveň zkoumal svět počítačů. První obrázek v počítači jsem nakreslil v pěti letech v roce 1987. Absolvoval jsem 9 let ZUŠ v oboru malba / kresba. Vystudoval jsem IT průmyslovku v Ostravě a začal objevovat Photoshop. Díky znalostem IT technologií jsem v letech 2005 - 2006 pracovně působil v Itálii, Rakousku, Švédsku, Německu, Belgii a Francii. Grafiku jsem v té době měl jako koníčka. Tvořil jsem první HTML pokusy a první grafiku ve Photoshopu. Díky bráchovi jsem v té době objevil online propagaci a začátky e-commerce v ČR.

Zásadní zlom v kariéře

V roce 2007 jsem se stal pod vedením Mgr. Jakuba Maralíka součástí reklamního oddělení společnosti Kimex. Významné tuzemské společnosti v zábavní a výherní technice.
To mi poskytlo základy pro to, co dnes dělám a proč věci vidím v širším kontextu.
Nejdříve jsem se v praxi naučil klasické výrobní procesy reklamy. Postupem času jsem pronikl do propagace v provozovnách, realizaci interiérů a přípravy reklamních kampaní. Byl jsem součástí realizačního týmu na veletrzích v Praze a Varšavě. Inspiraci jsem díky této pracovní pozici čerpal i na největším veletrhu zábavní techniky v Las Vegas.

Od roku 2010 na vlastní pěst

Odchod z korporátního prostředí byla obrovská změna. Založil jsem grafické studio Maara.cz a zúročil jsem nabyté zkušenosti. Tvořil jsem vizuální identity začínajícím firmám a živnostníkům. Nakonec mi dali důvěru i větší klienti. Např. Národní divadlo moravskoslezské v Ostravě, kde jsem stál u zrodu projektu Ateliéru pro děti a mládež a Menášského klubu. Hyundai mi svěřil grafickou výrobu reflexních polepů terénních vozidel pro Policii ČR. Nebo městská organizace KulturaFM ve Frýdku-Místku, kde jsme rozjížděli Umělecký inkubátor a vizuální styl Beskydského ještěra - festivalu krátkých filmů.

Cenné zkušenosti

V roce 2016 jsem získal cenné zkušenosti na roční stáži v komunikační agentuře MamiArt na pozici kreativní producent. Největším přínosem pro mě byly manažerské zkušenosti chodu firmy a realizace koncepčních komunikačních kampaní v oblasti odpadového hospodářství. Troufám si říct, že s projektem Čistý festival jsou zakladatelé Milan Anděl a Martin Boháč v tomto oboru špičkou v České republice.

Současnost

Nabízím promyšlené a komplexní řešení propagace značky. Zohledňuji výrobní procesy a trendy v marketingu.

Jsem kompetentní vám s vaší značkou pomoci.

Klienti, pro které jsem tvořil