V roce 2013 jsem vytvořil logo pro Ateliér pro děti a mládež při Národním divadle moravskoslezkém. Logo vychází z loga Národního divadla, které jsem doplnil dvěmi postavami.
Postavy mají dvojí význam. Postava na jevišti a dítě ji sleduje a zároveň hra dvou dětí s míčem, protože škola v divadle je určitá forma hry.
Napadlo mě, že bychom na úvodní stránce mohli využít důvtipu loga. Po odkrytí první strany by se zobrazila anotace nebo nosná myšlenka ateliéru. A zároveň by tam zůstala ta dětská postava s míčem. Symbol hry. Návrh jsem nakreslil a konzultoval jsem ho s Mgr. Terezou Strmiskovou. Návrh se jí líbil. Teď zbývalo ověřit, jestli to zvládnou i v tiskárně. Naštěstí tato netradiční úprava nebyla náročná na realizaci a 500 brožur zanedlouho spatřilo světlo světa.
tvůrce firemních identit
Marketingem se živím 13 let. Z toho posledních 5 výhradně tvorbou firemních identit. Pomáhám firmám s propagací. Aplikuji dlouholeté zkušenosti z výroby reklamy a tisku do komplexní propagace. Navrhuji loga a veškeré další grafické výstupy s tím spojené.