marek-vlcek-strategicka-schuzka-firemni-identity-branding-znacka

Strategická online schůzka Firemní identita

Podíváme se do detailu na vaší značku v souvislostech.

Odhalím, kde můžete vaší značku posílit a tím zlepšit
profesionalní vzhled vaší firmy, zvýšit důvěru u zákazníků a tím pádem i zisk.

Jednotná firemní identita zvyšuje hodnotu vaší značky

Proč je důležitá jednotná firemní identita?
Pomůže vám:

  • prezentovat se profesionálně
  • zvýšit důvěru u zákazníků
  • zvýšit zisky. Podle časopisu Forbes až o 23%.

Marketingem se živím od roku 2007. Z toho posledních 8 let výhradně tvorbou firemních identit.

Během online schůzky se podíváme:

  • v souvislostech na váš současný grafický vizuál
  • ukážu vám, jak firemní identitu sjednotit
  • v jakých oborech hledat odborníky pro jednotlivé média
  • jak vyřešit firemní identitu technicky
  • v čem vidím dobré stránky vaší značky a kde to “kulhá” a případně jak to zlepšit

Ze schůzky si odnesete:

1) Souvislosti

výstup z online schůzky v podobě odkazu, kde uvidíte vaší značku v souvislostech, přehledně graficky na jedné stránce

2) Moje knowhow

cenné zkušenosti a informace, které zvýší hodnotu vaší značky

3) Podklady

srozumitelnější informace pro vašeho webmastera a grafiky (případně reklamní agenturu), jak vaší firemní identitu sjednotit

4) Rozhodnutí

jasné rozhodnutí, jestli budete chtít vědět o značce více a budete chtít využít i mých přednášek na téma Behaviorální psychologie / marketing nebo Přístupnost značky na webu a ve firemních identitě

5) Brouka v hlavě

protože tvorba značky není jen o vzhledu, ale také o emocích, tonalitě a jasně distinktivní pozici vaší značky v moři konkurence – která vám nenechá spát a budete se chtít ptát dál

6) Záznam

záznam z našeho povídání, ke kterému se můžete kdykoliv vrátit

Najměte si mě. První krok je snadný.

Pokud uvádíte firmu, vaše jméno uveďte za názvem firmy
Pokud máte více webů, napište všechny oddělené čárkou
Pokud IČ nemáte, nevyplňujte

Klienti, pro které jsem tvořil

Reference

Co o mě říkají klienti?