Strategická online schůzka - Firemní identita
Podíváme se do detailu na vaší značku v souvislostech.
Odhalím, kde můžete vaší značku posílit a tím zlepšit
profesionalní vzhled vaší firmy, zvýšit důvěru u zákazníků a tím pádem i zisk.
Jednotná firemní identita
zvyšuje hodnotu vaší značky
Proč je důležitá jednotná firemní identita?
- prezentujte se profesionálně
- zvyšte důvěru u zákazníků
- zvýšíte tím zisky, podle časopisu Forbes až o 23%
foto z přednášky
Přístupnost na webu
a ve firemní identitě
Marketingem se živím od roku 2007. Z toho posledních 8 let výhradně tvorbou firemních identit.
Během online schůzky se podíváme:
- v souvislostech na váš současný grafický vizuál
- ukážu vám, jak firemní identitu sjednotit
- v jakých oborech hledat odborníky pro jednotlivé média
- jak vyřešit firemní identitu technicky
- v čem vidím dobré stránky vaší značky a kde to “kulhá” a případně jak to zlepšit
Ze schůzky
si odnesete:
1) Souvislosti
výstup z online schůzky
v podobě odkazu, kde uvidíte vaší značku v souvislostech, přehledně graficky na jedné stránce
2) Moje knowhow
cenné zkušenosti a informace, které zvýší hodnotu vaší značky
3) Podklady
srozumitelnější informace
pro vašeho webmastera a grafiky (případně reklamní agenturu), jak vaší firemní identitu sjednotit
4) Rozhodnutí
jasné rozhodnutí, jestli budete chtít vědět o značce více a budete chtít využít i mých přednášek na téma Behaviorální psychologie / marketing nebo Přístupnost značky na webu a ve firemních identitě
5) Brouka v hlavě
protože tvorba značky není jen o vzhledu, ale také o emocích, tonalitě a jasně distinktivní pozici vaší značky v moři konkurence – která vám nenechá spát a budete se chtít ptát dál
6) Záznam
záznam z našeho povídání,
ke kterému se můžete kdykoliv vrátit