O přístupnosti v designu: Setkání managementu v Dopravním podniku Ostrava
Jako řečník jsem na setkání managementu Dopravního Podniku Ostrava hovořil o důležitosti přístupnosti a přívětivosti designu pro naše cestující.
Byl jsem pozván na setkání kreativců MSK

V prostředí Dolní oblasti Vítkovice (DOV), kulturním symbolem Ostravy, jsem měl tu čest být součástí nevšedního setkání. Sraz kreativců, uspořádaný Vendulou Margaretis Rechovou představoval jedinečnou příležitost pro tvůrce, designéry, podnikatele a další kreativní lidi z regionu.
Na konferenci Objev svůj talent jsem vykládal svůj #pribehkrabice
V průběhu mé 30minutové prezentace se na konferenci 50 lidí stalo součástí #pribehkrabice. Ukázal jsem, jak jednoduchá věc může vyvolat silné emocionální reakce a stát se nezapomenutelným zážitkem.
Navrhl jsem orientační systém, který bude v celém MSK
Pro Dopravní podniku Ostrava jsem vytvořil orientační systém pro přestupní uzly v Ostravě. Společně s KODIS jsme se dohodli, že ho adaptujeme i pro celý Moravskoslezský kraj. Prezentace proběhla v MAPPA Ostrava, kde jsme se bavili, jestli by ho v podobné podobě mohla převzít i Ostrava pro turistické značení.
Pro brněnský startup jsme definovali budoucnost její značky
Redesign je náročná disciplína. Než se do něj pustíte, je dobré vše promyslet, případně přizvat ještě další odborníky. V tomto případě Báru Vláškovou a Lukáše Augustu.
Začal #pribehkrabice
👀 Můj osobní projekt #pribehkrabice je spojením mé práce a filozofie, která stojí na základu efektivní brand strategie a designu. Tato krabice, která stojí pouhých 100 korun, se stala nástrojem, který vykouzlil úsměv na tvářích stovek lidí v České republice – od Frýdku-Místku, přes Ostravu, až po Brno.
Nové ikony a písmo na zastávkách pro celý kraj
Navrhnul jsem nové ikony a písmo na zastávkách ve spolupráci s technickým oddělením pod vedením Martina Chovance. Aktualizovaný design je součástí dlouhodobé digitální strategie DPO, jejímž cílem je vytvořit jednotný a konzistentní vizuální styl, který bude pro cestující přívětivý a snadno zapamatovatelný. Navíc se tento design propíše na zastávky i v celém Moravskosleszkém kraji. Mám radost.
FRÝDEK-MÍSTEK: Přednáška behaviorální psychologie v marketingu
Téměř 40 účastníků jsem zasvěcoval do toho, co znamená behaviorální psychologie, jak ji aplikovat v marketingu a jak ji v konečném důsledku promítnou do značky.
Rozhovor: Designérka Bára Vlášková zjišťovala, jak probíhá má spolupráce s korporátními klienty.
Dozvíš se, proč #milujutextury, psychologii a hejty.
PRAHA: Přednáška pro firmu Dahua o behaviorální psychologii v marketingu
Co znamená behaviorální psychologie, jak ji aplikovat v marketingu a jak ji v konečném důsledku promítnou do značky jsem vysvětloval v nadnárodní společnosti Dahua Technology.
Ostrava: Přednáška behaviorální psychologie v marketingu
30 účastníků jsem zasvěcoval do toho, co znamená behaviorální psychologie, jak ji aplikovat v marketingu a jak ji v konečném důsledku promítnou do značky.
Symbolová kampaň pro podporu MHD v Ostravě
“Komunikovat pomocí velkých ploch dopravních prostředků nás napadlo jako první, ale nechtěli jsme je zaplácat velkoplošnou reklamou. Reklama na vás nemusí křičet, aby vás zaujala. To byla jedna z hlavních podmínek.”
Livestream Figma Kreativní kreatury
Ve Figmě jsem tehdy dělal krátce. Dneska je to pro mě jeden z TOP nástrojů.
Jednotný vzhled autobusů pro město Havířov
30 účastníků jsem zasvěcoval do toho, co znamená behaviorální psychologie, jak ji aplikovat v marketingu a jak ji v konečném důsledku promítnou do značky.
Rozhovor pro Kolabo MAG
Dozvíš se, kde beru inspiraci nebo co vše by měl grafický designér umět.