Základní logomanuál značky nepodceňujte / PRAHA

Často je logomanuál firmami a podnikateli vnímán jako zbytečnost. Já jim říkám: “když odjíždíte z autoservisu vaším opraveným autem, bez nasazených kol taky nepojedete, že?”

Logomanuál je pro tvorbu značky důležitý

Když navrhuji logo, současně k tomu vytvořím i základní logomanuál. Tedy, pokud se na širší definici s klienty nedomluvím dopředu. Tento logomanuál je pro cestovní kancelář Travel America. 

Barevnost loga, definice písma a ochranná zóna značky

Určuje firemní barvy. Ty jsou pro jednotnou firemní identitu důležité. Značku by měly doprovázet stejně jako jednotné písmo. Nezbytná věc každého loga je taky ochranná zóna, do které by neměly zasahovat jiné výrazné prvky.

Pokud řešíte právě teď logo nebo už máte logo a postrádáte k němu definici správného použití, tak si ji nechte u vašeho grafika / reklamního studia / nebo kohokoliv kompetentního vytvořit. U nového loga je to jasné a definuje ji tvůrce loga. U loga, které už používáte doporučuji grafikovi dodat všechny aplikace, které jste s logem provedli. Bude mít tak jasnější představu, jak manuál uchopit. 

Travel America
Praha

#logomanual #grafickeprace #znacka

 

Marek Mára Vlček tvůrce firemních identit

Mára Vlček

tvůrce firemních identit

Marketingem se živím 13 let. Z toho posledních 5 výhradně tvorbou firemních identit. Pomáhám firmám s propagací. Aplikuji dlouholeté zkušenosti z výroby reklamy a tisku do komplexní propagace. Navrhuji loga a veškeré další grafické výstupy s tím spojené.