U VÁS VE FIRMĚ
Jak využít behaviorální psychologii v marketingu pro vytvoření silného brandu
Chcete se naučit, jak vytvořit značku, která bude odlišná, sympatická a přesvědčivá?
Vysvětlím vám rychlé a pomalé myšlení na mém osobním projektu #pribehkrabice
Chcete vědět, jaké barvy, tvary, slova a další prvky použít, aby vaše značka zaujala a propsala se do paměti vašich zákazníků?
V této přednášce se dozvíte:
Jaké jsou nejčastější chyby, kterých se dopouštějí marketéři a designéři při tvorbě značky
Jak pomocí emocí a symbolů dostat Vaší značku do rychlé asociace.
DETAILY PŘEDNÁŠKY
Kolik času vám věnuji?
Přednáška trvá i s diskuzí přibližně 2-3h.
Kde se bude konat?
Přijedu za Vámi do firmy. Osobní setkání jsou nejvíc. Nebo se potkejme online.
Kdo se zúčastní?
Čím víc vás bude, tím lépe pro Vaší značku. Tohle téma bude bavit každého.
Pokud pochopíte, co ovlivňuje náš logický úsudek a rozhodování v nejistotě, budete mít nakročeno k úspěšnější značce.
Ahoj, jsem Marek Vlček
Ahoj, jsem Marek Vlček
Mám radost z toho, když mohu sdílet své zkušenosti a pomoci ostatním vytvořit něco, co opravdu rezonuje
s lidmi.
PRAHA, BRNO, OSTRAVA
Minulý rok jsem rozjel sérii přednášek napříč Českem. Offline i online.
OSTRAVA
Přednáška v Impact HUB v Ostravě
BRNO
Příprava redesignu pro Pinya HR
PRAHA
Přednáška ve firmě Dahua Česká republika
FRÝDEK-MÍSTEK
Přednáška pro skupinu VolnonožciFM
OSTRAVA
Přednáška pro marketingový tým Dopravní podnik Ostrava
FRÝDEK-MÍSTEK
Přednáška pro sýrárnu Boutique Gurmán
#emocevyhravaji
Přednášky mě baví.
Osobní setkání jsou nejlepší.
Mým posláním je vytvořit z vaší značky rychlou asociaci.
S jistotou vím, že když začneš pracovat s emocemi a symboly, tak vaše značka bude úspěšnější.
Nachytřete
svůj tým. Posílíte značku.
Co o mě říkají klienti?
a manažeři
Ti, kteří chtějí lépe pochopit, jak emoce ovlivňují rozhodování zákazníků a jak to mohou využít ve svých kampaních.
a weboví tvůrci
Profesionálové zaměření na design, kteří chtějí integraci psychologických principů do svého návrhářského procesu pro vytvoření více zapamatovatelných a přesvědčivých uživatelských zážitků.
a startupisté
Ti, kteří chtějí vybudovat silnou značku od začátku a pochopit, jak se emocionálně spojit se svými zákazníky.
manažeři
Odborníci, kteří chtějí zlepšit své schopnosti vytvářet produkty, které rezonují s potřebami a emocemi uživatelů.
profesionálové
Grafici, copywriteři a další tvořiví profesionálové, kteří hledají inspiraci a nové přístupy k tvorbě obsahu, který zapadá do emocionálních a psychologických rámců značky.
a designu
Studenti, kteří chtějí doplnit své akademické znalosti o praktické poznatky z reálného světa.