Setkání kreativců pod záštitou Venduly Rechové: společně za silnější Moravskoslezský kraj a Ostravu
Dolní oblast Vítkovice
V prostředí Dolní oblasti Vítkovice (DOV), kulturním symbolem Ostravy, jsem měl tu čest být součástí nevšedního setkání. Sraz kreativců, uspořádaný Vendulou Margaretis Rechovou představoval jedinečnou příležitost pro tvůrce, designéry, podnikatele a další kreativní lidi z regionu.
Vendula Margaretis Rechová
Vendula je branďačka. Dělá branding, tak jak se dělat má. Mentoruje marketingové týmy i jednotlivce. Je G2C marketér. A jak sama říká, je hrdá nositelka Mini MBA by Mark Ritson.
Miluju industriál, v Ostravě je na každém rohu.
Cílem setkání kreativců?
Cílem setkání bylo definovat budoucí pozici značky Moravskoslezského kraje a Ostravy v oblasti kultury, umění a kreativců. S pomocí Tomáše Avrata, odborníka na positioning značek, jsme se pustili do práce. Avratova přednáška o specifikách městského brandingu nás připravila na následující kreativní workshop, kde jsme ve čtyřech skupinách brainstormovali a hledali odpovědi na klíčové otázky týkající se budoucnosti našeho kraje.
Kdo se zúčastnil?
Mezi přítomnými nechyběly výrazné osobnosti jako Albert Čuba, ředitel Divadla Mír, či Karolína Skorková, organizátorka Meat Design v Ostravě. Každý z nás přinesl na setkání svůj jedinečný pohled, což obohatilo diskuze. Promítlo se to v následujícím workshopu.
Lepší fotku Tomáše Avrata nemám. Ovšem je to profesionál každým coulem a jeho výklad o positioning značky byl skvělý!
Ještě, že píšu fixama 🙂
Jako první příchozí jsem měl tu čest pomoci Vendule s přípravou pracovních listů pro workshop. Výkresy a fixy byly připravené, tak stačilo nadepsat 5 papírů a mohlo se začít 😀
Je ve mě naděje a očekávání. Výstupy z našich diskuzí mají potenciál posílit image Moravskoslezského kraje a Ostravy a přilákat nové investory a návštěvníky. Viděl jsem, že společné úsilí a sdílení nápadů může skutečně vést k pozitivním změnám. Z toho jsem měl radost 💛💜
Díky Vendulo za pozvání
Závěrem bych chtěl poděkovat Vendule za organizaci setkání. Věřím, že se takových srazů dočkáme v budoucnu více. Spolupráce mezi kreativci z různých oborů je klíčem k rozvoji našeho regionu, a jsem sám zvědavý, co budoucí ročníky přinesou. Design, branding a UX/UI design jsou nezbytné k tomuto procesu. Jsem vděčný, že jsem toho mohl být součástí.