Miluju čerstvě vytištěné tiskoviny, jejich vůni, lesk křídového papíru a syté barvy. 

Konzistence značky úspěšně stanovená přísným logomanuálem

Společnost ColorCar a.s. z Frýdku-Místku je výhradním distributorem opravárenských autolaků Cromax pro Českou republiku. Je to můj dlouholetý klient. Každoročně řešíme nějaké pikantnosti ohledně etiket nebo propagačních letáků spojené se značkou Cromax. 

Cromax je dceřinou americké společnosti Axalta. Jsou to obrovské firmy a vše ohledně propagace je přísně nalajnováno složitými design manuály. Od označení provozoven, vizitek, po polepy vozidel, propagačních tiskovin atd. Vše definované na centimetr. Vzdálenosti od okraje stránky, velikostí fontu, velikost barevné plochy, velikosti loga apod. Jeden by řekl, že až otravně přesné. 

Někdy je složité se v tom vyznat. Nesmím nic přehlédnout. Všechny materiály, které se tvoří mimo mateřskou firmu se zasílají do Belgie pro kontrolu.

Jednotná firemní identita

Někdy mě tato precizní příprava značek překvapuje. Ale vždycky si uvědomím, že jen takto docílíte jednotné firemní identity. Zvlášť při takové velikosti, jaké jsou tyto nadnárodní firmy. A jednotná identita přináší větší důvěru a tím i více zákazníků.

Tisk brožury

Brožuru na fotkách jsem dostal v anglické verzi. Mým úkolem bylo osadit ji českými texty a připravit pro tisk. Jednalo se o netradiční formát. Je to vložená brožura formátu A4 do složky s klopou. Nakonec jsme společně s tiskárnou vybrali vhodnou výsekovou matrici, zvolili tvrdost papíru, povrchovou úpravu a brožuru jsme zadali do tisku.